• Strona w przebudowie

    Przepraszam za niedogodności. Sorry for inconveniences. Reconstruction.
  • Najnowsze wpisy

  • Kategorie

  • Archiwum


  • Logo festiwalu


    Magdalena Rezler-Niesiołowska – propozycje recitali i koncertów
    Wanda Pazdan 29 sty 2008

    PROPOZYCJE PROGRAMÓW RECITALI

    I

    J. BRAHMS 3 Sonaty na fortepian i skrzypce
    G-dur op.78 ca 25′
    A-dur op.100 ca 18′
    d-moll op.108 ca 20′
    całość z przerwą ok. 100 minut

    II

    MOZART – BEETHOVEN – BRAHMS
    Wieczór sonat na skrzypce i fortepian

    III

    WIECZÓR SONAT ROMANTYCZNYCH na skrzypce i fortepian

    F. Mendelssohn – Sonata F-dur
    E. Grieg – Sonata c-moll
    C. Franck – Sonata A-dur z przerwą ok. 120 min.

    IV

    HITY MUZYKI FRANCUSKIEJ na skrzypce i fortepian

    C. Franck Sonata A-dur
    C. Saint-Saens Introdukcja i Rondo-Capriccioso
    E. Chausson Poem
    M. Ravel Tzigane

    V

    KONCERT BISÓW

    Przykład programu:

    A. Dvorak Humoreska
    A. Chaczaturian Maskarada
    K. Bohm Gavot
    C. Debussy Minstrels
    H. Wieniawski Polonaise
    Legenda
    Kujawiak
    J. Massenet Thais
    J. Suk 4 Utwory
    D. Szostakowicz 4 Preludia
    R. Statkowski Mazurek
    Kujawiak
    A. Andrzejowski Burleska

    Program można dowolnie wymieniać, wydłużać lub skracać
    Przeciętny czas koncertu (z przerwą) ok. 100-110 minut

    VI

    MUZYKA POLSKA na skrzypce i fortepian

    J. Paderewski Sonata
    K. Szymanowski Sonata
    A. Zarzycki Romans
    Mazurek
    H. Wieniawski Scherzo-Tarantella
    Legenda
    Polonaise A-dur

    Albo

    J. Paderewski Sonata
    K. Szymanowski Mity
    Nokturn i Tarantela
    W. Lutosławski Partita

    Programy można dowolnie wymieniać.
    Przeciętny czas koncertu (z przerwą) 100 do 120 minut

    VII

    DUET SKRZYPCOWY
    MUZYKA POLSKA i NIEMIECKA

    Wyk.: Magdalena Rezler Niesiołowska
    Adam Niesiołowski

    Program:

    G. Ph. Telemann Sonata kanoniczna G-dur na dwoje skrzypiec
    J. S. Bach Chaccona d- moll na skrzypce solo
    J. Spohr Duet Es-dur op.3

    F. Janiewicz Divertimento na 2 skrzypiec
    G. Bacewicz Sonata na skrzypce solo
    H. Wieniawski Kaprys op.18 nr 2 na dwoje skrzypiec
    G. Bacewicz Suita na dwoje skrzypiec

    VIII

    MUZYKA XX WIEKU na skrzypce i fortepian

    P. Hindemith Sonata Es-dur op.11 nr.1
    S. Prokofiew Sonata D-dur op. 94a
    G. Bacewicz Sonata nr.4
    W. Lutosławski Partita

    IX

    DZISIEJSZA MUZYKA POLSKA na skrzypce i fortepian

    K. Meyer Sonata na skrzypce solo
    Misterioso op. 93 na skrzypce i fortepian
    R. Twardowski Capriccio In Blue
    Niggunim
    A. Tansman Cinq Pieces
    H. M. Górecki Variazioni

    PROPONOWANE UTWORY Z ORKIESTRĄ

    KONCERTY:
    Bach Koncerty E-dur i a-moll Vivaldi Cztery pory Roku
    Mozart – wszystkie koncerty
    Beethoven – D-dur
    Mendelssohn e-moll
    Lalo (Symphonie espagnole)
    Wieniawski – d-moll
    Brahms – D -dur
    a-moll (na skrzypce i wiolonczelę) Sibelius -d-moll
    Bruch – g-moll
    S. Prokofiew – g-moll
    Karłowicz A-dur
    Szymanowski – nr.1 i nr.2
    Meyer – nr. 2
    na skrzypce i wiolonczelę

    INNE UTWORY:

    Beethoven – Romanse
    Chausson – Poem
    Ravel – Tzigane
    Saint-Saens – Introdukcja i Rondo Capriccioso op.28
    – Havanaise op.83
    Baird – Espressioni Varianti
    Lutosławski – Partita

    OPRACOWANIA NA SKRZYPCE Z ORKIESTRA
    ARNOLDA REZLERA:

    Kreisler – Kaprys Wiedeński
    – Radość Miłości
    Wieniawski – Polonez A-Dur op.21
    – Scherzo-Tarantella op.16
    – Legenda op.17
    – Walc-Kaprys op.7
    – Kujawiak
    – Pieśń Polska op.12
    Zarzycki – Mazurek G-Dur op.26
    – Romans op.16
    Andrzejowski – Burleska
    Statkowski -Krakowiak op.7
    Chopin – Grande Valse a-Moll op.34
    – Valse h-Moll op.69
    – Nokturn cis- Moll op.posth

    Komentarze wyłączone.


    ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ


    Logo konkursu
    Copyright 2007-2013 by Wanda Pazdan
    Opieka informatyczna: od 2013 Bartosz Sroka
    Kopiowanie i publikowanie treści pochodzących z tej strony, bez wiedzy i zgody wyrażonej na piśmie przez autora i redaktora, jest zabronione.
    Zezwala się na drukowanie treści artykułów do użytku własnego, bez prawa do publikacji.